loading...
هواداران پاریس سن ژرمن
تبادل بنر باما

                        بنر افقی سایت هواداران پاریس سنت ژرمن


              http://8pic.ir/images/oj7c86jpgrva60z5f1vm.gif


Mohammad J.I بازدید : 172 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

یورو اسپورت در گزارشی بهترین های این هفته لیگ های سرشناس اروپایی را معرفی کرد. بایرن مونیخ بیشترین درصد مالکیت را به خود اختصاص داد پاری سن ژرمن به عنوان دقیق ترین تیم و لورکوزن هم خشن تیم شناخته شد. کریستیانو رونالدو هم عنوان بهترین بازیکن و بهترین مهاجم را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا ورزشی، هفته یازدهم لیگ های باشگاه های در اروپا به پایان رسید. بعضی از تیم های سرشناس طبق انتظارات ظاهر شدند و توانستند برابر حریف خود به پیروزی برسند اما در این میان هم تیم های وجود داشتند که همه را غافلیگر کردند و نتوانستند آن گونه که از آنها انتظار می رود ظاهر شوند.

انتظار می رفت که لیونل مسی در این هفته بتواند رکورد تلمو زارا را بشکند اما به نظر می رسد  که مهاجم آرژانتینی آبی-اناری ها منتظر چیز خاصی است اما کریستیانو رونالدو با گلی که در این هفته به ثمر رساند که تمام آقای  گلی های پیش از خود را پشت سرگذاشت. اما در این هفته لیگ های سرشناس اروپایی چه اتفاقاتی افتاد و چه آماری به دست آمد؟ در گزارشی می خواهیم ماحصل این هفته رقابت های باشگاهی در لیگ های معتبر اروپایی را رائه دهیم.

مالکیت توپ:

در این قسمت بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی در رقابت های بوندلسلیگا با 65.4 در جایگاه نخست است. بعد از بایرن مونیخ نوبت به آبی-اناری ها می رسد که با 64.2 در جایگاه دوم هستد. پاری سن ژرمن با 61.7، رم با 60.1 و آرسنال با 59.3 به ترتیب در رده های سوم تا پنجم جاری دارند.


دقت در پاس دادن:

پاریسن ژرمن بیشترین دقت را تا پاس دادن داشته است. شاگردان لوران بلان در مهم ترین بازی این هفته رقابت های لیگ فرنسه توانستند با دو گل مارسی را از پیش رو بردارند. تعداد پاس های صحیح این تیم 89 در صد است و این بهترین آمار در پاس کاری است. بعد از پاریسن ژرمن بارسلونا با 88.2 درصد در جایگاه دوم است. رم با 88.1، رئال مادرید با 87.2 و بایرن مونیخ با 87.1 به ترتیب در جایگاه سوم تا پنجم جای دارند.

 

نبردهای هوایی:

جالب است که بدانیم در این قسمت برتری با تیم های آلمانی است تا جای که بایر لورکوزن با نمره 34.2 در جایگاه نخست است. اوگسبورگ با 31.5 و هوفنهایم با 27.8 به ترتیب در جایگاه دوم و سوم جای دارند. ولفسبورگ با 26.9 و بوروسیا مونشنگلادباخ هم با 25.7 در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

بهترین تیم ها از نظر ارزش گذاری و امتیاز گیری:

سرانجام نوبت به رئال مادرید رسید تا در این قسمت گوی سبقت را از حریفان خود برباید. کهکشانی ها با 7.63 به عنوان باارزش ترین تیم انتخاب شدند. بایرن مونیخ با 7.54، ولفسبورگ با 7.42، بارسلونا با 7.38 و یوونتوس با 7.37 به ترتیب در رده های بعدی جای دارند.

بهترین بازیکن:

کریستیانو رونالدو با بازی بسیار خوبی که به نمایش گذاشت به عنوان بهترین بازیکن این هفته رقابت های باشگاهی در اروپا انتخاب شد. ستاره پرتغالی رئال مادرید از 10 نمره 9.07 را به خود اختصاص داد. بعد از رونالدو مسی با 8.42 در جایگاه دوم قرار گرفت. روبن با 8.30، الکساندر لاکازیتی با 8.09 و دیگو کاستا با 8.07 به ترتیب در دره های بعدی جای گرفتند.

کریستیانو رونالدو

بهترین نمایش در شش بازی اخیر:

طبیعی است که رئال مادرید در صدر قرار گیرد چرا که در هر شش بازی اخیر خود به پیروزی رسیده است. ولفسبورگ هم در شش بازی اخیر خود پیروز شده است و در جایگاه دوم است. بایرن مونیخ هم با 5  پیروزی و یک تساوی در جایگاه سوم است.

خشن ترین تیم تا الان:

بایر لورکوزن با 24 کارت زرد و 3 کارت قرمز خشن ترین تیم لیگ های سرشناس اروپایی است. پاری سن ژرمن با 17 کارت زرد و سه کارت قرمز بعد از لورکوزن خشن ترین تیم است. اتلتیکو مادرید با 32 کارت زرد و دو کارت قرمز، والنسیا با 22 کارت زرد و دو کارت قرمز و مارسی با 17 کارت زرد و دو کارت قرمز هم جزو خشن های لیگ های اروپایی در فصل جاری هستند.

بیشترین درصد شوت زنی:

یوونتوس با 19.3 شوت در هر دیدار بیشترین آمار شوت زنی را در بین تیم های اروپایی داشته است. بایرن مونیخ با اختلافی اندک یعنی 19.2 شوت در هر دیدار در جایگاه دوم است.  ناپولی با 18.2 شوت و بایرلورکوزن با 18.2 شوت و رئال مادرید با 18.1 در رده های بعدی قرار دارند.

پنجم تیم برتر اروپایی از آغاز تا الان:

در صدر این آیتم رئال مادرید جای دارد. شاگردان آنچلوتی بعد از دو شکستی که در هفته دوم و سوم لیگا داشتند به خود آمدند و تا الان که هفته یازدهم است برابر حریفان خود به پیروزی رسیده اند و با 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارند.

بایرن مونیخ هم در رقابت های بوندسلیگا نمایش خوبی داشته است و با 27 امتیاز در صدر قرار دارد تا بعد از رئال مادرید بهترین تیم باشد. اما در جایگاه سوم تیم شگفتی ساز ولفسبورگ قرار دارد که نتایج خیره کننده ای در این فصل به دست آورده است و با 23 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی است. بارسلونا اسپانیا هم هر چند این روزها حال روز چندان خوبی ندارد اما به عنوان چهارمین تیم برتر انتخاب شد. اختلاف آبی-اناری ها با رئال مادرید صدرنشین تنها دو امتیاز است. یوونتوس هم که در این فصل رقابت های سری A  خوش درخشیده است در رده پنجم قرار دارد. شاگردان آلگری هم شانس اصلی قهرمانی در فصل جاری هم به شمار می آیند.

نکته جالب اینکه تیم های انگلیسی در این فهرست پنجم تیمی قرار ندارد. بهترین تیم انگلیسی در فصل جاری چلسی بوده است که در مکان ششم است. منچستر سیتی دیگر تیم سرشناس انگلیسی در رده نهم قرار دارد. ساوتهمپتون هم که در این فصل با رونالد کومان خوب ظاهر شده در جایگاه یازدهم است اما آرسنال هجدهم است.

اما بهترین بازیکنان این هفته:

بهترین دروازبان: جوزان از استون ویلا

مدافعان: اوریر از پاری سن ژرمن، راموس از رئال مادرید، کولینس از وستهام، گونتر از فرایبورگ

هافبک ها: وتر از اوگسبورگ، کروس از رئال مادرید، کیوتاکی از هانوفر و اولکوفسکی از کلن

مهاجمان: کریستیانو رونالدو از رئال مادرید و مولر از بایرن مونیخ

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
بنر های شما

         برای تبادل بنر باما،بنر مارو ابتدا تو سایتتون بذارید بعد از طریق نظر آدرس بنرتون رو برام بفرستید


آدرس بنر ما:http://8pic.ir/images/qgaa6rzr10cu067opnvn.gif

لینک بنر ما:http://www.psgclub.rzb.ir


"بنر های شما"


                


http:///imgs/2014-09/90347807880648884217.gif



http://8pic.ir/images/vbnhzx9ikm2rc474tuym.gif   

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    قهرمان این فصل لیگ 1
    لیگ فرانسه لوشامپيونه
    تبادل بنر باما

    http://8pic.ir/images/qgaa6rzr10cu067opnvn.gif

    برای تبادل بنر ابتدا بنر مارو تو سایتتوتن بذارید

    بعد از طریق نظر لینک بنرتون رو برام بفرستید.

    بازی بعدی

      لیگ لوشامپیونه  هفته 14

    -Image result for psg


    PSG VS METZ

    اخبار ورزشی
    کد QR سایت

          http://8pic.ir/images/yn0t26ks4xvo9lzstrg5.jpg


    نتیجه بازی قبلی

      لیگ لوشامپیونه  هفته 13

    2-0Image result for psg


    PSG VS MARSEILLE

    به وقت ایران

    آمار سایت
  • کل مطالب : 49
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 36
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 1,034
  • بازدید سال : 3,433
  • بازدید کلی : 30,445
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه